משלוח חינם בקניה מעל 350 ש"ח | ניתן לשלם גם ב google pay
טיפוח ציפורניים, כל המאמרים

עצות זהב לשמירה וטיפוח הציפורניים הטבעיות

ישנן נשים, אשר מעדיפות לטפח את הציפורן הטבעית שלהן, או כאלה שמעוניינות לטפל בציפורניים לאחר שהן עשו הפסקה של חודש חודשיים מבנייה מלאכותית.

ניתן להיעזר בוויטמינים שחיוניים לציפורן הטבעית כגון וויטמין E, אשר מיועד עבור טיפוח ושמירה על ציפורניים טבעיות. ויטמין זה, ידוע כמסייע רבות לשמירה על ציפורן שמתחילה להתפצל. יש לשייף את הציפורן הטבעית בעזרת בלוק לבן. הימנעו מקילוף לק מה שיסיר את השכבה העליונה והעדינה של הציפורן.  גם כאשר אתן מסירות לק, השתמשו במסירי לק והימנעו משימוש באצטון אשר מכיל חומרים כימיים שמזיקים לציפורניים הטבעיות.

אם אתן משתמשות בגווני לק כהים לטיפוח מראה הציפורנים, מומלץ למרוח שכבת הגנה לפני מריחת הלק, על מנת שהציפורן לא תקבל גוון כהה. ניתן גם להשתמש עם חומר מילוי שהוא נוזל אשר מכיל שכבת מילוי אטומה שממלאה ומחליקה סדקים בציפורן.

ציפורניים מטופחות ויפות גם בכפות הרגליים – הכיני עצמך לאביב ולקיץ

אמנם בחורף, כפות רגלינו נמצאות בתוך נעליים סגורות או מגפיים, אך האביב בפתח וכן הקיץ בעקבותיו. על מנת שתהיו מוכנות לרכישת הסנדלים החדשות שלכן לקיץ, כדאי שתתחילו לאמץ טיפים שמיועדים למטרת טיפוח ושמירה על ציפורניים טבעיות וכפות רגליים חלקות ומעודנות. יש לציין שאת ציפורני הרגליים, מומלץ אף לטפח יותר מאשר את ציפורני כפות הידיים. הציפורניים של כפות הרגליים נוטות לפתח פטריות, זיהומים או אקזמות למיניהן בשל נעילת נעליים.

על מנת לפתח הרגל בריא ושגרתי של טיפוח ושמירה על ציפורניים טבעיות בכפות הרגליים, יש לנקות ולטפח אותן באמצעות שגרת ניקיון וטיפוח קבועים. הקפידו לגזור ולשייף את הציפורניים בכפות הרגליים, לאחר שהשריתן את כפות הרגליים במים חמים עם סבון. שייפו עם פצירה את השכבה הראשונה של הציפורניים, הסירו עור עודף. ישנן נשים שמקפידות על פדיקור מקצועי אחת לחודש, מה שיקנה לציפורני הרגליים מראה בריא עדין ואופנתי.

חומרי טיפוח לציפורניים מבית גלוטק

אם אתן עוסקת במקצועות מתחום היופי, פדיקוריסטיות או בונות ציפורניים באתר גלוטק תוכלו למצוא את כל מוצרי הטיפוח וההיגיינה במקום אחד. תוכלו לעיין בקטלוג העשיר שמתעדכן בכל תקופה קצרה ולהזמין מהמשווקים המורשים את חומרי הטיפוח לציפורניים של כפות הידיים והרגליים, חומרי בנייה לציפורניים ועוד. החברה מספקת מזה שנים מוצרים איכותיים הנמצאים ומאושרים תחת משרד הבריאות הישראלי. כולל את חומרי הפדיקור של המותג פארם פוט- PHARM FOOT.

אנו בגלוטק מציעים לכן, בונות הציפורניים ובעלות מכוני קוסמטיקה, את החומרים האיכותיים ביותר וייעוץ מקועי. כמו כן, ניתן להתרשם ממגוון המוצרים המקצועיים והאיכותיים המופיעים בקטלוג המוצרים באתר, ולבקשם במרכז השיווק הקרוב אליכן מרשימת המשווקים שלנו המופיעה באתרלחצו כאן

עגלת קניות
התחברות

אין לך חשבון עדיין?

האתר עשוי להשתמש בעוגיות כדי לשפר את חווית הגלישה שלך באתר האינטרנט שלנו. על ידי גלישה באתר זה, הנך מסכימ/ה לשימוש בעוגיות.
חנות
0 השוואה
0 מועדפים
החשבון שלי
דילוג לתוכן