משלוח חינם בקניה מעל 350 ש"ח | ניתן לשלם גם ב google pay
טיפוח ציפורניים, כל המאמרים

מוצרים לטיפוח ולבניית ציפורניים

ללא ספק, בונות ציפורניים שמעוניינות להצליח בתחום זה, חייבות לרכוש מוצרים לטיפוח ולבניית ציפורניים מהסוג האיכותי. אמנם הטכניקה והמיומנות חשובה, אך מוצרים לבונות ציפורניים, חשובים לא פחות. כדאי לברר לגבי המותגים המוכרים והטובים כגון מכונת שיוף, מכונת ייבוש וכל החומרים האיכותיים לבניית וטיפוח הציפורניים. להלן המלצות לרכישת חומרים ומכונות איכותיות שתחזקנה מעמד להרבה זמן.

ההמלצות הן היבואנית גלוטק המשווקת את כל המוצרים האיכותיים לקוסמטיקאיות ובונות ציפורניים. 

באתר, תוכלו למצוא גם קורסים, השתלמויות, בלוגים וכתבות ועוד.

מכונת השיוף המומלצת לבונות ציפורניים מקצועיות

אחת מהמכונות המומלצות ביותר על ידינו, הינה מכונת  strong207b שהיא אף מכונה נוחה ודי פשוטה להפעלה. קיים מנגנון לשינוי ראש השיוף ובחצי סיבוב, ניתן יהיה להחליף בין ראשי השיוף. מכונת שיוף זו, מגיעה יחד עם דוושה לשינוי המהירויות וניתן להגיע ל-  35,000 סיבובים לדקה. האחריות הניתנת על המכונה הינה למשך שנה. מכונה זו, מתאימה גם לצורך מניקור ופדיקור מה שעשוי לסייע המון בעבודת טיפוח הציפורניים.

מנורות מקצועיות  לייבוש לק ג’ל

קיימות מגוון של מנורות יבוש לציפורניים, ההמלצה שלנו היא הSUN2PRO ומנורת X8. מנורות מקצועיות משולבות לד UV. מייבשות ג’ל בשניות. שתי המנורות בעלות עוצמה גבוהה, עם תצוגה דיגיטלית, תחתית ניתנת לניתוק מה שמאפשר שימוש גם לכף הרגל. 

אבקת אקריל ונוזלים לבניית ציפורניים

אנו יודעים, כי שימוש עם אבקת אקריל ונוזל איכותי הנו חשוב לבנייה מוצלחת ואיכותית של ציפורני כפות הידיים. ההמלצה שלנו הנה, להשתמש באבקה ונוזל מאותה החברה ולא לערבב בין החברות השונות, כך שלקוחותיכן תוכלנה ליהנות ממראה גמיש, טבעי ובנייה דקה וחזקה. התרוממות הציפורניים המלאכותיות ונפילתם הנה רק חלק מהשלכות של בחירה לא נכונה זו. במידה ותבחרו בשתי חברות שונות האחת של אבקת אקריל וחברה שונה של נוזל אקריל, לא נהיה אחראיות על התוצאות ולכן הבאנו בפניכן המלצה זו.

צבע לגבות- ההמלצות החמות של חברת גלוטק

ישנן בונות ציפורניים וכאלה העוסקות בטיפוח היופי כגון צביעת גבות, עיצוב גבות וכדומה. אחד  מצבעי הגבות המומלצים על ידינו, הנו צבע  לגבות של Berrywell הקיים במבחר גוונים. הצבע, הנו ברישיון משרד הבריאות הגרמני והישראלי ונבדק דרמטולוגית. צבע הגבות מתוצרת גרמניה, הוא איכותי ובעל גוונים עמוקים ובמראה טבעי לחלוטין.

אנו בגלוטק מציעים לכן, בונות הציפורניים ובעלות מכוני קוסמטיקה, את החומרים האיכותיים ביותר וייעוץ מקועי. כמו כן, ניתן להתרשם ממגוון המוצרים המקצועיים והאיכותיים המופיעים בקטלוג המוצרים באתר, ולבקשם במרכז השיווק הקרוב אליכן מרשימת המשווקים שלנו המופיעה באתרלחצו כאן

עגלת קניות
התחברות

אין לך חשבון עדיין?

האתר עשוי להשתמש בעוגיות כדי לשפר את חווית הגלישה שלך באתר האינטרנט שלנו. על ידי גלישה באתר זה, הנך מסכימ/ה לשימוש בעוגיות.
חנות
0 השוואה
0 מועדפים
החשבון שלי
דילוג לתוכן