משלוח חינם בקניה מעל 350 ש"ח | ניתן לשלם גם ב google pay
טיפוח ציפורניים, כל המאמרים

כצד בוחרים ציוד לבונות ציפורניים?

לא אחת אנו רואים בנות אשר למדו קורס לבניית ציפורניים מתלבטות לגבי הבחירה של מוצרי בניית ציפורניים.

במקצוע בניית ציפורניים קיימים המון מוצרים הנמכרים בשוק החופשי ובשוק המקצועי, אך ככל שהמוצרים יהיו מקצועיים ואיכותיים יותר כך עמידות הבנייה, ג’ל תהייה גבוהה יותר על ציפורניי הלקוחה. זאת הסיבה שהכנו עבורכן טיפים אשר יסייעו לכן.

אחד המוצרים החשובים עבור כל בונת ציפורניים היא מכונת השיוף. מכונה זו למעשה היא ממש כמו כרטיס הביקור של בונת ציפורניים מקצועית. גם בחירה של חומרי הבנייה באקריל או ג’ל בעלי איכות גבוהה הינה משמעותית. יש לרכוש את חומרי הבנייה ממרכז המשווק מוצרים למקצועיות בלבד, כמובן בעל אישור של משרד הבריאות.

ריהוט נוח גם לבונת הציפורניים וגם ללקוחות

מכון לבניית ציפורניים עשוי להיראות מרשים אך לא פרקטי מבחינת נוחות המטופלת וגם לכן המקצועיות. להלן מספר טיפים אשר יסייעו לכם לרכישה נכונה של ריהוט נוח ולא רק יפה או מעוצב. לדוגמא- שולחן לבניית ציפורניים שיהיה נוח וכיסא עבודה בריא אשר יאפשרו לבונת הציפורניים לשבת שעות רבות בנוחות מבלי שייגרמו נזק לגב או לצוואר. גם כיסא הלקוחה אמור להיות נוח היות וזהו חלק מחוויית הטיפול בלקוחה ולכן, תמיד נשתדל שהלקוחה תחוש בנוח ויהיה לה תמיד נעים לחזור לאותו מכון לבניית ציפורניים.

כמו כן, גם מנורת יבוש הציפורניים צריכה להיות איכותית. כיום, יש מנורות יבוש המשלבות נורות LED ונורות UV. מנורות חזקות המקצרות את זמני ההמתנה בייבוש הסילר/ ג’ל וחוסכות לכן זמן טיפול יקר וכך להגדיל את נפח הלקוחות.

ככל שתגדילי את ארון החומרים לטיפוח הציפורניים כך יתקבל רושם על ידי הלקוחות למכון ברמה גבוהה.

רכישה של חומרים לבניית ציפורניים מסוכנות איכותית לקוסמטיקאיות ובונות ציפורניים

אם אתם מעוניינים ללכת על בטוח, אחד ממרבית טיפים לבונות ציפורניים הינה רכישה של חומרי בניית ציפורניים וציוד עיקרי שילווה את הבונות למשך שנים הינו רכישה של מוצרים וחומרי בניית ציפורניים איכותיים. אחת החברות המובילות בתחום היא חברת גלוטק, אשר מספקת חומרים איכותיים ממיטב היצרנים לחומרי קוסמטיקה ובניית ציפורניים.

אנו בגלוטק מציעים לכן, בונות הציפורניים ובעלות מכוני קוסמטיקה, את החומרים האיכותיים ביותר וייעוץ מקועי. כמו כן, ניתן להתרשם ממגוון המוצרים המקצועיים והאיכותיים המופיעים בקטלוג המוצרים באתר, ולבקשם במרכז השיווק הקרוב אליכן מרשימת המשווקים שלנו המופיעה באתרלחצו כאן

 

עגלת קניות
התחברות

אין לך חשבון עדיין?

האתר עשוי להשתמש בעוגיות כדי לשפר את חווית הגלישה שלך באתר האינטרנט שלנו. על ידי גלישה באתר זה, הנך מסכימ/ה לשימוש בעוגיות.
חנות
0 השוואה
0 מועדפים
החשבון שלי
דילוג לתוכן