משלוח חינם בקניה מעל 350 ש"ח | ניתן לשלם גם ב google pay
טיפוח ציפורניים, כל המאמרים

כיצד מתאימים צבע לק ללקוחה?

פעם פעם מזמן, היו כללים ברורים בכל מה שקשור לצבעים ולשילובי צבעים.

למשל לא לובשים ירוק וכחול ביחד ועוד כל מיני כללים שנראים היום ממש מצחיקים. היום, מותר הכל. אין חוקים וכללים. בכל מה שנוגע למריחת לק צבעוני למשל, אפשר למרוח צבע שונה על כל ציפורן וזה יהיה יפה ומקובל. זו תקופה נהדרת, בה יש לחופש לבחור מה שאת רוצה ואיך שאת רוצה, חופש להביע את היצירתיות שבנו, את הסגנון המיוחד שלנו, המקוריות שבנו, כל אחת בוחרת מה שהיא רוצה והכל לפי טעמה האישי והכל מתקבל בהבנה. אין כללים.

ובכל זאת…  בחירת צבע הלק, עדיין קשה לנשים רבות. כשמגיעים לשלב בחירת הלק מתחילות התלבטויות ובעיקר, כן מתאים לי, לא מתאים לי, נשים חוששות למרוח צבעי לק שונים, לא בגלל שזה לא מקובל אלא מהחשש שאולי הצבע לא יתאים להן. מקצועיות המטפלות בלקוחות, מוצאות את עצמן כמעט כל יום עם אותה התלבטות.

אז זה בדיוק הזמן לחזור קצת אחורנית, להסתכל על “ספר החוקים” שהיה לנו פעם ולקחת ממנו כמה טיפים. הכל בגדר המלצה בלבד, שצריך לנסות אותה על כל לקוחה בנפרד. הנה הכיוון:

גוונים חומים, חום צהבהב, כתומים, אדום כתום, צבעי אפרסק וגם צהובים, מתאימים בדרך כלל לבעלות עור בגוון ברונזה וזית.

לגווני עור בהירים מתאימים וורודים ואדומים.

לגווני עור בינוניים, לא כהים ולא בהירים, מתאימים כל הגוונים של צבעי הבורדו.

לגווני עור כהים יותר מתאים צבע קורל עמוק, סגולים ואדום כהה.

כמובן, שהחוקים הללו הנחו אותנו פעם, כשעוד לא מרחו לק שחור על הציפורניים….  אז תהיינה יצירתיות, תבינו את הקווים המנחים הבסיסיים ומפה, תשדרגו את הבחירה בהתאם לרוח התקופה.

ומה שהכי חשוב – שהלקוחה תהיה מרוצה ושיהיה בהצלחה.

אנו בגלוטק מציעים לכן, בונות הציפורניים ובעלות מכוני קוסמטיקה, את החומרים האיכותיים ביותר וייעוץ מקועי. כמו כן, ניתן להתרשם ממגוון המוצרים המקצועיים והאיכותיים המופיעים בקטלוג המוצרים באתר, ולבקשם במרכז השיווק הקרוב אליכן מרשימת המשווקים שלנו המופיעה באתר- לחצו כאן

 

עגלת קניות
התחברות

אין לך חשבון עדיין?

האתר עשוי להשתמש בעוגיות כדי לשפר את חווית הגלישה שלך באתר האינטרנט שלנו. על ידי גלישה באתר זה, הנך מסכימ/ה לשימוש בעוגיות.
חנות
0 השוואה
0 מועדפים
החשבון שלי
דילוג לתוכן