משלוח חינם בקניה מעל 350 ש"ח | ניתן לשלם גם ב google pay
טיפוח ציפורניים, כל המאמרים

אומברה באקריל ובלק ג’ל – ציפורניים מטופחות ולא משעממות

נשים רבות שמות לב לטרנדים החדשים בתחום טיפוח ציפורניים כאשר תהיינה להן מראה מיוחד, עדין ולגמרי לא משעמם. טרנד ההצללות או מצרפתית OMBRE,  מדובר על צביעה כהה באזור החופשי של הציפורן.

טרנד האומברה הוא אחד החמים בעולם. מקור המילה “אומברה” הוא בשפה הצרפתית ופירושה של המילה הוא “הצללה”. בפועל מדובר בשיטת צביעה שמייצרת מעברי צבע עזים ומדורגים, מהכהה לבהיר ולהפך.

אז איך מבצעים את טרנד ההצללה לציפורניים?

כלי העבודה: ספוגית לטקס משולשת (כזו שמורחים בעזרתה מייקאפ), לק ניוד , לק בגוון צבע שבחרתן וטופ קוט להשלמת המראה. 

מרחי לק בגוון ניוד על כל שטח הציפורן  והמתיני לייבוש מלא. בכדיי למנוע ערבוב הצבעים שינוחו עליה בהמשך התהליך. מרחי לק בגוון שבחרת בקצה הספוגית והניחי אותה רק על קצה הציפורן. הלק שעל גבי הספוגית יעבור לציפורן באופן הדרגתי ובטקסטורה בלתי אחידה –  מריכוז גבוה של פיגמנט עד להיחלשות הצבע באופן מוחלט. המתיני עד לייבוש כמעט מלא, ומרחי טופ-קוט להשלמת מראה אומברה חלק ומבריק.

נשים רבות מעוניינות ללמוד את סודות הטיפוח ולרכוש חומרים איכותיים ומקצועיים עבור טיפוח ציפורניים ועור הפנים. גם קוסמטיקאיות ובונות ציפורניים מעוניינות לעבור השתלמויות ולהתעדכן בטרנדים החדשים בתחום הקוסמטיקה. חברת גלוטק הינה אחת החברות המובילות, אשר מספקת את כל הציוד המקצועי, לקים, לק ג’ל, חומרי בניית ציפורניים,  תכשירי חיטוי ומוצרים היגייניים למכוני קוסמטיקה ועוד.

באתר חברת גלוטק תוכלו לבחור מהגלריה באתר ולקבל הסבר על כל המוצרים. בחברה, תוכלו אף להתעדכן לגבי קורסים שונים הקשורים לציפורניים, איפור קבוע, טיפולי קוסמטיקה לעור ועוד, אשר מועברים ע”י טובי אנשי המקצוע בתחומים אלה.

אנו בגלוטק מציעים לכן, בונות הציפורניים ובעלות מכוני קוסמטיקה, את החומרים האיכותיים ביותר וייעוץ מקועי. כמו כן, ניתן להתרשם ממגוון המוצרים המקצועיים והאיכותיים המופיעים בקטלוג המוצרים באתר, ולבקשם במרכז השיווק הקרוב אליכן מרשימת המשווקים שלנו המופיעה באתרלחצו כאן

עגלת קניות
התחברות

אין לך חשבון עדיין?

האתר עשוי להשתמש בעוגיות כדי לשפר את חווית הגלישה שלך באתר האינטרנט שלנו. על ידי גלישה באתר זה, הנך מסכימ/ה לשימוש בעוגיות.
חנות
0 השוואה
0 מועדפים
החשבון שלי
דילוג לתוכן